
Оцінка поточних процесів компанії:
Структура компанії, кількість підрозділів, рекомендації з оптимізації - на даному етапі ми складаємо бачення майбутньої системи та ключових процесів, фіксуємо ключові задачі.

Реалізація:
Налаштування системи з технічного боку, персоналізація її до потреб компанії. Система налаштовується виключно під поточні задачі, проводиться тестування та створюються перші угоди.

Навчання:
Офлайн та онлайн навчання співробітників роботі з системою (ми за офлайн!). Для того, щоб впровадження було ефективним, кожен має розуміти свої задачі, вміти працювати з базою на щоденній основі, розуміти свої можливості.


Чому система не працює чи працює некоректно?
Ми неодноразово стикалися з компаніями, які давно впровадили CRM/ERP, але вона існує лише номінально або співробітники нею не користуються постійно. Система має оптимізувати роботу, а не ускладнювати її. Аналізуємо поточні процеси та видаємо чіткий план з оптимізації.

Запускаємо та тестуємо:
Налаштовуємо та тестуємо разом із співробітниками, отримуємо від них зворотній зв'язок, робимо систему зручною та практичною.

Супровід:
Супроводжуємо компанію на визначений контрактом час (від 1-ого місяця), заміряємо ефективність співробітників, за необхідності робимо допрацювання..



Оцінка поточного рівня захищеності компанії, її баз даних, корпоративної таємниці. Розробка регламентів, навчання співробітників, підготовка договорів.
