Напередодні новорічних свят та купівлі подарунків своїм близьким через інтернет-магазин, нерідко ми отримуємо за свої «кровні» не те, що очікуємо, та далеко не те, що бачимо на фото, також нерідкими є випадки шахрайських дій коли сплачений товар не надсилається або навпаки відмовляються прийняти його назад.
Отож, практичні поради адвокатів, як повернути власні кошти у разі якщо потрапили в подібну ситуацію?
Інтернет магазин у деяких випадках може не видати чек, така процедура в цілому є законна, оскільки для малого бізнесу державою гарантовані преференції та деякий із них немає РРО, хоча нормальна практика вкладати чек-фактуру в посилку, хоча так роблять не всі, звідси і виникають проблеми.
Відповідно, цю схему знають шахраї. Тому приймають гроші на картку і на цьому будь-який зв’язок обривається, ПІБ особи не відоме, як бути?
1. Зберігати все листування з «продавцем». Банківські реквізити і відмову продавця надіслати/повернути товар.
2. Якщо ПІБ особи невідоме, потрібно перевірити в якому банку обслуговується продавець.
3. Подаємо заяву в поліцію, обов’язково зазначивши обставини, що невідома особа, якій належить рахунок (вказуємо номер) на який надсилалися кошти, вчинила шахрайство і тд… З детальним описом всіх обставин, сайт, час, товар…
4. Отримати в поліції документ про відкриття кримінального провадження.
5. Звернутися в банк із письмовою заявою про повернення коштів з рахунку шахраїв, які були отриманні незаконним шляхом, до заяви додаємо копію документу про відкриття кримінального провадження.
Якщо Ви всеодно стали жертвою та Вам потрібна юридична підтримка, допомога чи консультація – звертайтесь:
Сайт: https://www.revealinginformation.com.ua/
Адреса: м. Київ, вул. Дегтярівська, 25а, корпус Л
E-mail: rigroup@revealinginformation.com.ua
Телефони: +38095 868 35 90 +38067 868 36 90