ЯК ОБРАТИ CRM І КОЛИ СЛІД ЗВЕРТАТИСЬ ЗА РОЗРОБКОЮ?

Ми - команда експертів широкого спектру, яких об’єднує багаторічний досвід, повага до закону та прагнення захищати постраждалих, а не задовольняти інтереси злодіїв.

З чого почати?

Для того, щоб правильно вибрати CRM, потрібно спочатку зрозуміти, які саме завдання вона повинна вирішити, а також відмовитися від переконання, що Вам за замовчуванням підійде система, якою користується партнер чи конкурент.

По-перше, в одній і тій же ніші можуть кардинально відрізнятися бізнес процеси, а тому і вимоги до автоматизації будуть різними, а, по-друге, не факт, що він вибрав її правильно.

1. Для кого впроваджуємо CRM.

Перш за все, необхідно розуміти, хто саме буде в ній працювати, важливо враховувати, чи з одного відділу ці люди, якщо вони працюють в різних відділах – в системі обов’язково повинні бути модулі для контролю взаємодії між співробітниками. Також слід врахувати кількість користувачів, їх права при роботі з системою (будуть тільки переглядати дані або вносити інформацію).

2. Навчання.

Важливо, щоб впроваджена CRM не була складною і незрозумілою системою, а інструментом, який допомагає продажам, тому важливо відразу ввести команду в роботу, можливо, залучити в процесі вибору функцій до загального обговорення, допомогти їм адаптуватися до нового інструменту.

3. Подальші доопрацювання.

Будь-яка система буде вимагати як початкову конфігурацію під ваші завдання, так і доробок у разі зміни бізнес процесів тому, останній за рахунком, але не за важливістю чинник – це простота внесення змін до вже налагодженої системи.

Якщо ж Ви тільки почали розбиратись і вже стикнулись з масою питань на які поки складно відповісти – замовляйте консультацію та наші спеціалісти швидко допоможуть розібратись.

#revealinginformation #юрист #адвокат #юридичнадопомога

Адреса: м. Київ, вул. Дегтярівська, 25а, корпус Л

E-mail: rigroup@revealinginformation.com.ua

Телефони: +38095 868 35 90 +38067 868 36 90